Alla inlägg under november 2012

Av Line Nilsson - 28 november 2012 22:15

Heey!

Ganska glad nu, för har fått svar på sms från en kompis som det var länge sedan jag pratade med, de två följande dagarna kommer de va ÖMSA (göra vad som hellst typ) i skolan, börjat spela ett gammalt spel och Skylander xD och Ska imon på Matts-Träning med Eirian =D Men två av tjejerna ska flytta till ett annat stall =(( Sen ska jag och ett gäng dra in till Kalmar på Lördag (F.h.v.) för att kolla julklappar och Kanske äta julbord eller nått ;3 Igår red jag universums slöööööaste häst, Electra xD Idag red jag ut en runda på Eirian och moockat som F*N... Sen har jag hittat en hemsida där jag kan spela Yu-Gi-Oh!    Sen har jag börjat kolla på Animeserien Spice and Wolf, super bra =D <3 + måste se till att börja plugga till provet på Fredag >w<


Byebye Imon kommer lite bilder från vad jag tecknat i veckan ^w^

Av Line Nilsson - 22 november 2012 21:53

Tjo tjo!

Lovade att snacka lite om den nya serien jag sett färdigt idag, Ao no Exorcist/Blue Exorcist. E inte så bra på att förklara, men här kommer lite fakta på Engelska;


Humans live in the world of Assiah, demons in Gehenna. The two dimensions are not meant to interfere with each other, but demons still possess creatures in Assiah in spite of this. The humans who can fight these demons are known as exorcists. Rin Okumura is a boy who bears the curse of being Satan's illegitimate son. His foster father sacrificed himself to save him from demons. To avenge his foster father's death as well as to prove himself, Rin decides to follow the path of an exorcist.


Så där har ni lite att läsa, om ni kollar på den så hoppas jag att ni gillar den lika mycket som jag gör. Det kommer en bild sen här under på världens goaste kille, Rin Okumura <333333333

 

Och en Till för att han e så grymt SÖÖÖÖT <3 <3 <3 <3 <3 <3


 


Så x3 Byebye  Hoppas ni gillar Mina små bilder på gullRin <3

Av Line Nilsson - 21 november 2012 19:05

Tjobree!

Inte gjort så mycket förutom börjat att kolla på "Ao no exorcist", eller på engelska; "Blue Exorcist" <3 En asbra serie(anime), berättar mer om den imon hade jag tänkt ;3 Sen har jag och linus börjat bygga på vår "bro" till teckniken, det ska bli en stenbro med riktiga stenar =D Sen har jag inte gjort så mycket annat förutom börjat rida på Eirian igen =DDDD Började skritta ut på henne idag <3

Byebye

Av Line Nilsson - 16 november 2012 10:19

Tjo tjo!

Igår var jag med Shakira för första gången på Matts träning =D Det gick suuuuper, han älskade henne, han sa att hon va född till detta xD Vi hoppade några konstiga hinder men de struntade hon i totalt =D Sen har jag suttit på Eng-lektionen och gjort en video med DCM (Devil may Cry)<3  Kommer en liten bild på min söötis, men strunta i den fulefan som sitter på.... och på DMC HD Som jag bara SKA ha!!!!

 

 


Så Byebye så länge ^w^


Av Line Nilsson - 15 november 2012 11:29

Tjo...

Snabbt om Världens bästa serie <3 Devil may Cry e en serie för dom som gillar Blod, djävular/demoner, Action och En as snygg kille i vitt hår vid namn Dante <3

Så Byebye

Av Line Nilsson - 11 november 2012 22:45

Heey ;3

Sitter och lyssnar på Nightcore just nu och väntar på att jag ska kunna tvätta ur min färg i håret x33 har nämligen klippt mig och färgat de Svart/brunt, rött, vitt/blont xD annars idag har jag gjort ett kort till min Käre Far ;3 Han gillade kortet =D <3 Glad FarsDag pappan <333 vi åt kladdkaka med grädde på de. sen har jag hämtat hö, ridigt Shakira, tvättat Eirians sår x1000, mockat och så vidare x3 Slipper skolan imon för ska till tandregleringen (skulle igentligen haft prov ;3)xp  Sen i helgen så har min lille brossa varit i Stockholm och spelat in någon Music-video (vet ej med vem, med de får jag väll höra snart) xD

Jaja, Byebye Babe xD  

Av Line Nilsson - 9 november 2012 13:34

Heey!

Sitter och kollar om serien Kaichou wa Maid-sama för att den e så ***** bra =D

Men har inte gjort annat förutom hittat en miljon serier jag ska se xD

Jaja inte så långt inlägg men byebye ;3 

Av Line Nilsson - 5 november 2012 23:00

Tjooo!  

Idag har jag inte gjort mycket förutom varit i skolan... förutom när jag kom hem mockade jag och gick en runda med Eirian och skötte om henne. Sen när jag kom in så satt jag och puzzlade i mörkret och nu ska jag fortsätta ränsa lite eller skriva ner lite till från den jobbiga boken, samtidigt som jag lyssnar på Nightcore versioner av Paper Gangsta, HeadStrong, Unbreakable och R.I.P   

Byebye så länge och testa gärna någon av låtarna i Nightcore version ;D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards