Alla inlägg under december 2012

Av Line Nilsson - 10 december 2012 14:08

Tjotjo!

Igår satt vi uppe till ca 00.00 och gjorde lusse"bullar" och pepparkakor. Som sakt såå gjorde vi allt annat än bullar... Jag gjorde massa kaniner tex .... x33 Kollat klart på en till super bra serie som påminner om Kaichou wa Maid-sama, den heter Special A. Super bra som sakt. =))

Byebye

Av Line Nilsson - 4 december 2012 14:47

Tjjo!

Sitter sista lektionen och tråkar.... känner mig helt tom utan att veta varför?! Men idag har jag inte gjort så mycket förutom att lyssna på en låt som jag älskar, Medina med sin låt Sagoland <3 sen håller jag på att kolla på Yu-Gi-Oh! Duel Monsters sesong 5(sista sesongen) och kan bara säga en sak... I Love Bakura så jävla mycket xDD <3<3<3<3<3

Jaja, Byebye så länge

Av Line Nilsson - 2 december 2012 20:09

TjollaHopp!

Nu är snön här... Usch!!! Igår var jag i stan med "syrran"Ebbizz, Naomi och Gugge för att köpa julklappar ;3 Efter det gick vi och åt på Thai Silk, vi blev rentutsakt DÖMätta!!!! Sen gick vi och köpte Monster<3 och godis på tokiga ture. När vi kom hem red vi två på Shakira i Algutsrum och en på Elektra, vi var och lämnade en liten tidig present till John oxå x3 Hela kvällen sen satt vi i mitt rum och glodde på någon konstig serie + att jag smsade med John Hela natten xD Sen idag Har jag ridigt Shakira (märkte att jag glömt hjäälmen när jag ridigt halva rundan...) sen testade jag en annan häst som inte e våran, den e en gammal travare som hette Frida (ganska svårriden) men hon som ägde den tyckte att det gick jätte bra när jag red, fast hon skuttade som F*N(älskar damphästar xD). Sen har jag varit i Lindsdal och lämnat en kompis m.m. 

Byebye ;3 Ps här kommer några bilder jag gjort x3

 

 

 

 

Några av bilderna är från kortet jag gjorde till pappan i Farsdag-gåva ;3   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards