Alla inlägg under februari 2013

Av Line Nilsson - 5 februari 2013 22:00

Idag fick Elektra och alla vi andra säga hej då till lilla Exet som vi lastade på en hästlastbil som han ska åka i upp till Jämtland... Lycka till vår lille prins <3 sen tog vi även hem en lite större häst, Kallar den Yasha fast den heter blackie, men hon som haft den hade kallat den för lite allt möjligt... den e ca 155 cm i mankhöjd och typ gulbrun eller nått xD kommer bild imon när jag har datan =)) Ska se om de går att rida henne imon oxå ;3 <3 Byebye =3

Av Line Nilsson - 3 februari 2013 17:44

Fan va gutt de gick idag =D hoppade clear round med Kira och fick en vit rosett, hoppade Eirian först 80 och de gick sådär, hon va ganska pigg m.m och sen hoppade jag henne i 90 där jag klarade både grundomgånden och omhoppningen felfritt med 17.-- sec och kom då 2:a =D <3 <3 <3 sen hoopade jag Elektra i 80 oxå gick runt med 4 fel i grundomgången menmen de va awesome iallafall =D <3 Super nöjd med allihop!!! <3 Nu sitter jag och fixar licenser m.m x3

Av Line Nilsson - 2 februari 2013 10:34

Jaha då var man alldeles slut sen igår då jag va ute i stallet från 15.00-22.30 eller något sånt och städade och fixade och kommer inte komma in tidigare idag eftersom de e tävlingar imon då jag ska ha både Eirian och Kira xP Jag och ami hade tänkt att sova i sadelkammaren idag + att min kille ska va med =3 Kl 12 idag ska jag till Torslunda gård på någon typ Kurs för Linda A, vi ska typ kolla på när dom tränar och sitta och lysna sen får vi fika m.m för 50kr 8D Awesome !! Vet ej hur länge de håler på men sen e det bara att sätta igång att fixa inför Hopptävling på Aledal.S ka hoppa 60 med Kira eftersom de e förstabgången hon tävlar utanför hemmet =3 och Eirian ska jag hoppa 80 (LC tror jag..) måste smörja tvätta borsta raspa hovar och fixa till boxarna så ingen skitar ner sej efter xD funderar på att bada av Kiras ben ;3 jaja de var väll allt åter kommer imon mer hur det gick =3 Önska os lycka till ^w^

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards